Positiv trend

Sommaren kanske inte varit fantastisk rent vädermässig men för travtorskarna har sommaren inneburit en rejäl uppryckning där kapitalet fyrdubblats.
 
Statistik och penningliga är nu uppdaterad och sommmarens man så här långt är utan tvekan Rickard som skaffat sig ett försprång ned till Jönsson som jagar. Limpstriden är också jämn där undertecknad fortfarande är limpinnehavare även om det endast skiljer 65 kronor upp till Robert.
 
Jag har försökt gå igenom kontoutdragen för att hitta kvarvarande skulder hos torskarna och har nu uppdaterat skuld-och skamlistan utefter vad jag hittat. Kolla av vad ni fortfarande är skyldig och betala in skulden så snart ni kan. Vore skönt att börja hösten med en tom lista. Om ni anser att ni redan betalat, kontakta mig så reder vi ut det. Jag kan ha missat något.
 
Limpinnehavare och bankir, Nils P Arnesson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0